ما از برنامههای طراحی برای پیشنویس، تولید، مقیاسبندی و تنظیم دقیق نقشهها برای زیرساختهای کلیدی و پروژههای ساختمانی استفاده میکنیم. این ممکن است شامل جاده ها، پل ها، راه آهن، کارهای خاکی،معدنی و توسعه های تجاری، صنعتی و مسکونی باشد.

هنر سه بعدی را می توان در تصاویر رسانه های اجتماعی، فیلم ها، تبلیغات، تابلوهای دیجیتال و تصاویر وب سایت گنجاند. هنگامی که هنر و داستان جذاب با هم همراه می شوند، مصرف کنندگان ،برند را برای مدت طولانی به یاد می آورند و وفاداری آنها را تقویت می کنند. یک ارتباط عاطفی ناگسستنی زمانی شکل می گیرد که داستان سرایی با آنها همراه شود.

یک تصویر هزاران کلمه را بیان می کند. مدلهای سهبعدی برای تبلیغ، ارائه یا تبلیغات محصول بسیار مفید هستند. تعداد زیادی از کسبوکارهای تولیدی در حال حاضر در تلاشهای بازاریابی خود از مدلهای سهبعدی (3D) با رندر واقعی استفاده کرده اند.

مدل سازی سه بعدی ، نه تنها روند طراحی را سرعت می بخشد، بلکه صاحبان کسب و کار را قادر می سازد تا با ایده های مختلف بازی کنند و مشکلات بالقوه طراحی را قبل از تبدیل شدن به مسائل واقعی شناسایی کنند. مدل سازی سه بعدی در ساخت و ساز، با کنار هم قرار دادن تمام قطعات، نمای واقعی پروژه تمام شده را ارائه می دهد و از همه مهمتر تصویب پروژه از سمت کارفرما را راحت میکند.

مواجهه مشتری با یک مدل سه بعدی جذاب تر و با ارزش تر از طراحی دو بعدی است. تصویر محصول برای مدت طولانی تری در حافظه مشتری باقی می ماند و شانس شما را برای برنده شدن در تجارت افزایش می دهد. در صنعت ساخت و ساز، استفاده از مدل سه بعدی سرعت تصویب پروژه را افزایش می دهد.


طراحی و پیش نمایش پروژه های عمرانی ،معماری و محوطه سازی-بازدید مجازی از پروژه و روش اجرا
